کد خبر: 122000971
تاریخ انتشار: پنجشنبه 12 مرداد 1396
خانه » سایت های خبری » آرتنا » اصفهان میزبان جشنواره ساخت بازی های رایانه ای
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
در محل نمایشگاه های بین المللی؛

به گزارش چی 24 به نقل از آرتنا:

به گزارش سرویس چشنواره های«آرتنا»،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با بیان این مطلب گفت: ماراتون بازی سازی همزمان با نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری برگزار خواهد شد.
سعید امامی گفت:در این ماراتون شهروندان توانمند در ساخت بازی های رایانه ای یا اندرویدی با موضوع های شهروندی همچون بازیافت،حمل و نقل عمومی،عابر پیاده،محیط زیست و... به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود:این رویداد شامل 13 تیم در قالب گرو های 3 تا 5 نفره بوده که دموهای بازی های طراحی شده در پایان روز سوم داوری می شود و به 3 تیم برتر جایزه 100 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
وی تصریح کرد:بازی‌سازان با تجربه و موفق ایران نیز در این جشنواره حضور دارند تا با ارائه تجربیات خود به شرکت کنندگان، آنان را در ساخت محصول خوب یاری رسانند.
وی ادامه داد:جشنواره ماراتون بازی سازی از سوی کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان و مرکز تخصصی بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان برنامه ریزی شده است.
او خاطرنشان کرد:علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره61-34467360 تماس گرفته و یا به وب سایت shahrvandi.net و www.gameevent.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین